Projektstyring

Ved at bruge e-conomic´s modul Projektstyring, kan din virksomhed få et eminent overblik over, hvad der er brugt af tid og omkostninger på alle sager eller projekter. Et enkelt blik på sagskortet og du ved, om projektet giver dig et overskud eller om du mangler at fakturere nogle omkostninger på projektet. Ligeledes har du det samlede overblik over dine igangværende projekter i den oversigt over dine projekter, som du til hver en tid kan trække i e-conomic. Tidsregistreringen kan klares nemt og smart via en app på din telefon.

Derudover vil du via dine afsluttede sager have en historik, der kan være meget gavnlig ved kalkulation af nye projekter.

Hvis du er træt af, at de igangværende projekter forvrænger billedet af dit resultat, fordi du f.eks. har udgiftsført alle omkostningerne, men mangler den tilhørende fakturering, kan Projektstyringsmodulet helt fjerne dette problem, ved at disse igangværende projekter via Projektmodulet bliver placeret i balancen. Økomatch har specialiseret sig i brugen af tillægsmodulet projektstyring i e-conomic, gennem et stort antal meget forskelligartede opgaver.

Økomatch har sat projektstyring op for vidt forskellige virksomheder. Eksempelvis for virksomheder, som får tilskud til deres projekter fra f.eks. ministerier, virksomheder, som fakturerer flere kunder på samme projekt, Bådeværfter, Entreprenører, IT konsulenter, Advokatfirmaer m.m.

Vi har også hjulpet virksomheder, som selv har forsøgt sig med opsætning af projektstyring, men som har måttet ”kaste håndklædet i ringen”, fordi de ikke har haft det fornødne overblik over systemet eller ikke har kendt deres egne behov. I nogle af disse tilfælde er vi i stand til, ved hjælp af lidt omposteringer og ændringer til opsætningen, at løse problemerne. I andre tilfælde har det været nødvendigt at afslutte alle sager og starte forfra.

Projektstyringsmodulet i e-conomic er et enkelt og brugervenligt værktøj til styring af tid og omkostninger på enkeltsager. Det er let at bruge, men opsætningen kræver en dybdegående viden om e-conomic, samt en mere specifik viden om den enkelte virksomheds behov. Derfor tager Økomatch altid udgangspunkt i en snak med virksomheden og deres behov og kompetencer. På den måde sikrer vi, at vi har forstået, hvordan virksomheden ønsker at bruge Projektmodulet.

Projektmodulet kan sættes op på mange forskellige måder. Således er det vigtigt at vide, hvem der f.eks. skal kunne registrere tid i systemet. Dette har betydning for hvilke kompetencer de implicerede skal have og det har også betydning for prisen for e-conomic. Ligeledes er det afgørende for opsætningen, hvordan virksomheden ønsker at se status på projekterne løbende. Skal værdien af de igangværende og afsluttede projekter kun aflæses i saldobalancen og til hvilke værdier? Dette er nogle få af de mange spørgsmål, som er vigtige at gennemgå før opsætningen.

Så hvis din virksomhed har brug for et værktøj til styring af tid og materialer, men ikke har mod på at kaste sig ud i selve opsætningen eller kun har brug for sparring, står vi hos Økomatch gerne til rådighed med vores ekspertise.

COMMENTS (1)
Svar

Hej !
Kunne ikke finde jeres app i é-conomic har i et par slides og en beskrivelse?
Vi leder efter et simpelt værktøj til styring af opgaver, status til kunder m.v.

Mvh
Lars Bo Koch

Leave a Comment

Comment (required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Name (required)
Email (required)