Økomatch er jeres erfarne partner, når det gælder outsourcing af hele eller dele af virksomhedens økonomifunktion.
Hos Økomatch leverer vi løsninger til virksomhedens økonomirutiner, der er tilpasset virksomheden ud fra en grundig gennemgang af jeres administration og eksisterende rutiner. I bestemmer, om I selv vil klare bogføringen ud fra vores rådgivning og sparring, eller om vi skal overtage hele regnskabsfunktionen.
Vi ser på regnskabsfunktionen som en reol med mange forskellige rum, som hver især repræsenterer en funktion f.eks. løn, moms, og bogføring af daglige bilag osv. Nogle gange er reolen væltet, så hjælper vi med at få den genetablerede, andre gange er der rod på de enkelte hylder, så ryder vi op. Det kan også være at reolen slet ikke er pakket ud, så hjælper vi med at bygge op helt fra bunden. Med andre ord, vi hos Økomatch kan hjælpe med præcis det du ønsker.
Vi udfører opgaverne hos vores kunder eller fra vores eget kontor afhængigt af vores kunders ønsker. Da mange virksomheder i dag vælger at arbejde med indscannede bilag, kan vi være meget fleksible omkring tid og sted, når de definerede opgaver skal løses. Overblik over økonomi og regnskab giver stor frihed og fleksibilitet i hverdagen. Vi hjælper jer med at systematisere jeres bogholderi, så I altid kender indtægter og udgifter. Et velfungerende bogholderi og et professionelt overblik er også første skridt mod et gnidningsløst forhold til SKAT.
Vi hjælper blandt andet med:
• Start af virksomhed
• Implementering af økonomisystemer
• Debitor-, kreditor-, lager- og time/sagssystemer
• Abonnementssystemer